14:52

Ulubie艅cy marca

Dawno nic nie dodawa艂am ze wzgl臋du na du偶膮 ilo艣膰 nauki oraz problem贸w osobistych, ale teraz ju偶 wszystko dobrze, a nawet lepiej ni偶 sobie wyobra偶a艂am :D
W marcu przetestowa艂am wiele produkt贸w, a te polecane przeze mnie poka偶e Wam w艂a艣nie w tym po艣cie!

                                                                 TONIK EVREE

Pierwszy raz spotka艂am si臋 z takiego typu tonikiem, kt贸rego nie nalewamy na wacik, a nast臋pnie czy艣cimy twarz, ale bezpo艣rednio rozpylamy na cer臋, bo "to twoja sk贸ra potrzebuje od偶ywienia, nie wacik". Dzi臋ki temu tonikowi widz臋 popraw臋 mojej cery - zmniejszy艂o si臋 zaczerwienienie oraz tr膮dzik, a sk贸ra jest o wiele g艂adsza i elastyczna. W dodatku ma 艣liczny, r贸偶any zapach. Kupicie go za ok.17z艂




                                   OCZYSZCZAJ膭CA MASECZKA Z GLINK膭 BIELENDA

     Najlepsza maseczka z jak膮 mia艂am styczno艣膰. Po pierwszym u偶yciu od razu zauwa偶y艂am zmniejszenie si臋 zask贸rnik贸w, zw臋偶enie p贸r i ich ma艂a widoczno艣膰, oraz wyg艂adzenie sk贸ry i zmatowienie. Taka maseczka kosztuje 3z艂, wi臋c nie s膮 to 偶adne wielkie pieni膮dze, a jej stosowanie daje nam tyle korzy艣ci.

                                            



                                          DROGOCENNY OLEJEK ARGANOWY BIELENDA

Niesamowity olejek, kt贸ry doskonale nawil偶a, odm艂adza oraz regeneruje. Rano stosuje go po toniku na twarz, po k膮pieli na cia艂o, a wieczorem na suche lub mokre ko艅c贸wki w艂os贸w, przez co si臋 nie rozdwajaj膮. W tym miesi膮cu Bielenda zosta艂a moim numerem jeden przez wspania艂e produkty, kt贸re oferuj膮. Kupi艂am po 16z艂.





                                     MATOWA POMADKA W P艁YNIE GOLDEN ROSE 

Jest to jedna z lepszych pomadek matowych, z kt贸rymi si臋 spotka艂am. Jako maniaczka kosmetyk贸w do ust znam wiele takich produkt贸w o wyko艅czeniu matowym, lecz ten mnie pozytywnie zaskoczy艂. Jest bardzo dobrej jako艣ci, a przy tym nie kosztuje fortun臋.







Pomadka nr 16 najbardziej przypad艂a mi do gustu, bo uwielbiam kosmetyki w kolorze nude, a ten kosmetyk taki w艂a艣nie jest. Sk艂adniki zawarte w pomadce s膮 bardzo dobrej jako艣ci, a jej trwa艂o艣膰, jak dla mnie, jest 艣wietna. Normalnie mog艂am je艣膰, pi膰, a ona ca艂y czas by艂a na ustach. A wieczorem musia艂am j膮 jeszcze zmywa膰.











Aplikator te偶 jest wygodny. 艁atwo si臋 nim nak艂ada kosmetyk na usta oraz maluje.
Tak wi臋c Golden Rose bardzo zaskoczy艂o t膮 matow膮 pomadk膮, bo jest nieziemska i warta swojej ceny. Minusem jednak jest dla mnie to, 偶e "nie wtapia si臋" w usta, ale zasycha w odr贸偶nieniu od kolejnego cudu. Kupicie j膮 za 20z艂.













                                                               POMADKA Z INGLOTA




Moja ulubiona czerwona pomadka, kt贸r膮 dosta艂am na urodziny o numerze 409. Jest matowa i 艣wietnie kryje, ale nie艂atwo j膮 na艂o偶y膰 na usta, dlatego przed na艂o偶eniem Inglota stosuj臋 zwyk艂膮, czerwon膮 kontur贸wk臋 w tym samym kolorze, kt贸r膮 obrysowuje usta.
Kosmetyk jest trwa艂y, ale pomadka w p艂ynie z GS akurat tutaj wygrywa. W produkcie Inglota podoba mi si臋 w艂a艣nie to, 偶e nie wysycha na ustach tworz膮c jakby warstw臋, ale od razu je matuje (jak na zdj臋ciu wy偶ej).









                                                LAKIER HYBRYDOWY SEMILACA

Od blisko roku potrafi臋 ju偶 sama robi膰 hybrydowe manicure. Zazwyczaj u偶ywam lakier贸w firmy cosmetic zone, bo s膮 bardzo dobre i chyba najta艅sze (7g/18z艂), ale nie zawsze maj膮 taki odcie艅 lakieru, kt贸ry szukam. Znalaz艂am wi臋c w firmie Semilac lakier, kt贸ry podbi艂 moje serce. Ma 艣liczny kolor nude. Jak wszystkie lakiery z Semilaca, ten 艂atwo si臋 aplikuje i potrzeba dw贸ch warstw, by kry艂o. Tym lakierem mam pomalowanego kciuka, kt贸ry jest na poni偶szym zdj臋ciu.



Znali艣cie wcze艣niej kt贸ry艣 z powy偶szych kosmetyk贸w? Piszcie w komentarzach, co o nich s膮dzicie! :D









10 komentarzy:

  1. Musz臋 w ko艅cu zakupi膰 pomadk臋 z Golden Rose :D Nie wiem tylko jaki kolor :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Polecam 16, 艣liczny jest. Ja mam zamiar jeszcze dokupi膰 jaki艣 ��

      Usu艅
  2. Ja obecnie testuje tonik z Evree i jeszcze nie mam o nim zdania, ca艂膮 dobr膮 robote zrobi艂a Ziaja. Ale czekamy dalej. Co do pomadek Golden Rose kupilam jak by艂am w PL i to moja mi艂o艣膰. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Te偶 stosowalam Ziaje, ale p贸藕niej jak zapomnia艂am u偶y膰 jej jednego dnia to od razu mnie mocno wysypa艂o, a o tym toniku s艂ysza艂am wiele dobrego i jak la mnie 艣wietnie si臋 spisa艂, r贸wnie偶 pozdrawiam 馃挄

      Usu艅
  3. Zastanawiam sie ju偶 d艂u偶szy czas nad tonikiem z Evree i chyba w ko艅cu go kupie. Pomadka z Golden Rose jest pi臋kna, zastanawiam si臋 pomi臋dzy kolorem 16 a 13..:D
    Super post <3
    Pozdrawiam :)
    http://silenttly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. dzi臋kuj臋 bardzo, zaobserwowa艂am i 偶ycz臋 mi艂ego wieczoru

      Usu艅
  4. Golden Rose nr 16 pi臋kny :)
    Obserwuje :P http://in-makeup-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  5. maseczk臋 mam :d . tonik z evree kupilam kilka dni temu, ale taniej, bo promocja w rossmannie ;p , ale jeszcze go nie uzywalam.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. a juz za niedlugo znow promocje w rossmanie 49%, na ktore czekam i czekam :D

      Usu艅

Copyright © 2016 艢wiat wed艂ug Zelkowej 馃挒馃挒 , Blogger