13:43

17-te urodziny Zelkowej + propozycja życzeń

W Dzień Kobiet obchodziłam swoje siedemnaste urodziny, a dzisiaj z tej okazji urządziłam imprezę urodzinową.

Dziewczyny zrobiły mi taką niespodziankę, że nie wiedziałam, jak im dziękować. Kupiły wielki malinowy tort z napisem oraz świeczkami i zaczęły śpiewać "sto lat" przed pizzerią, gdzie miały się odbyć urodziny.



To były jedne z lepszych urodzin, które miałam. Towarzystwo idealne, prezenty trafione i oczywiście miła atmosfera oraz dużo śmiechu.



Nie wiesz, czego życzyć komuś na urodziny? Oto moja propozycja oryginalnych życzeń, które sama używam :D ;
samych sukcesików, dróg pełnych róż, słodkiego żywota, wygranej na loterii, pogody ducha, pomyślnych wichrów, gorącej miłości, wygodnych butków, cudownych wakacji, spełnienia pragnionek, złotej rybki, miejsca w księdze Guinnessa, przyjaciela na śmierć i życie, zawsze naładowanych akumulatorów, świętego spokoju, szczupłej sylwetki, żadnych zmartwień, pozytywnych wibracji, pełni życia, wielu niezapomnianych chwil, łez ze śmiechu, rześkich poranków, słodkich nocy, niestraconych dni, olimpijskiej kondycji, pękatego portfela, pewności siebie, dobrego fryzjera, odwagi, zapału, śmiałości, serca jak dzwon, gwiazdki z nieba, uroku osobistego, wielu wzruszeń, samych zwycięstw, podróży, trafnych wyborów osobistych, apetytu, znakomitego towarzystwa, gorącego lata, wiecznej młodości, bujnej wyobraźni, pomocy w potrzasku, wolności, radości, sprawiedliwości, szacunku, miłych sąsiadów, piwniczki dobrego winka, owacji na stojąco, dużo nadzienia w pączku, asa w rękawie, własnego sposobu na życie, szczęścia na jawie, tęczy na podwórku, wszystkich cudów świata, miejsca w historii, własnego szofera, błyskotliwych ripost, trafionych zrządzeń losu, oceanu wolnego czasu, motyli w brzuchu, samych szóstek bez zaglądania do książek, masy inspiracji, własnego rytmu..



7 komentarzy:

  1. Świetny gest ze strony Twoich koleżanek :)
    Każdy z nasz uwielbia takie niespodzianki
    I wszystkiego najlepszego:d

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego :)
    Twoje urodziny musiały być super. Ten tort wygląda bardzo smacznie :)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny gest ze strony Twoich koleżanek. Ja nigdy nie miałam czegoś takiego. Zarówno znajomi, jak i przyjaciele zazwyczaj zapominają o moich urodzinach. Czasami rodzina pamięta, ale najbardziej to tylko tata, nie ma co :) pozdrawiam, trafione prezenty i super oryginalne pomysły na życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super propozycje! Wszystkiego najlepszego! Moje urodziny już za miesiąc i to już ostatnie naste :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Super spędzone urodziny. Fajne prezenty dostałaś, nie wiedziałem że lubisz Nirvane. Pozdrawiam i dalszych takich super urodzin. PS mamy tyle samo obserwacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!! :) Wspaniałe prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you for the information, hopefully will provide an inspiration that is ideal and also brilliant in helping meningkan health public cara menghilangkan luka bakar menghitam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Świat według Zelkowej 💞💞 , Blogger