01:38

So Aesthetic Shop

Dzi艣 mam dla Was par臋 niesamowitych rzeczy ze sklepu https://www.soaestheticshop.com/collections/aesthetics! Ten sklep ma przecudowne ubrania, dodatki, modne chokery, czapki z daszkiem i wiele innych. A z kodem 'mohlz' otrzymacie 10% na zakupy! Przedstawi臋 list臋, kt贸ra najbardziej przypad艂a mi do gustu.


















 --->klik





 --->klik





 --->klik







 Serdecznie polecam, ubrania s膮 wspania艂e, 艣wietnej jako艣ci, materia艂 mi艂y w dotyku i nadruk si臋 trzyma, co jest najwa偶niejsze ;)
Z pewno艣ci膮 ka偶dy znajdzie co艣 dla siebie!


14 komentarzy:

  1. Ciekawe rzeczy :)
    Na pewno przejrze stron臋 sklepu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  2. Masz bardzo fajny gust. Najbardziej podoba mi si臋 ta pierwsza bluzka. Niestety ja nie mia艂am okazji kupowa膰 z tej strony bi z regu艂y nie zamawiam przez internet.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  3. Strasznie podoba mi si臋 moda prosto z tumblra wi臋c ciesz臋 si臋 za ka偶dym razem gdy kto艣 promuje sklepy , gdzie mog臋 znale藕膰 takie ubrania. <3 艢wietna styl贸wa

    OdpowiedzUsu艅
  4. Bardzo fajne rzeczy, kojarz膮 mi si臋 z pewnym stylem, kt贸ry wygl膮da ca艂kiem nie藕le :) Mog艂abym za艂o偶y膰 co艣 takiego
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  5. Mi zdecydowanie najbardziej spodoba艂y si臋 case na telefon. S膮 艣wietne! :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Nie zna艂am tego sklepu, poogl膮da艂am to co poda艂a艣 tu w linkach i jeszcze przejrza艂am par臋 innych rzeczy. My艣l臋, 偶e ca艂kiem dobrze mo偶na si臋 u nich ubra膰! I widz臋 te偶, 偶e tak jak ja-lubisz chokery;>

    OdpowiedzUsu艅
  7. Propozycje 艣wietne! Osobi艣cie urzek艂 mnie case na telefon w kszta艂cie telefonu i pudrowa bluza z kapturem :3

    OdpowiedzUsu艅
  8. Najbardziej pier艣cionki mi si臋 spodoba艂y :)

    OdpowiedzUsu艅
  9. te 3-kolorowe bluzy, 艂adne :D

    OdpowiedzUsu艅
  10. Ciekawe rzeczy jak i blog <3 Super post <3

    OdpowiedzUsu艅
  11. zna ktos wiecej takich sklepow?

    OdpowiedzUsu艅
  12. jest pln ale jak chce zamowic to wyskakuje mi w $ jak mi ja przy艣l膮 to musze zaplacic w zlotowkach czy dolarach?

    OdpowiedzUsu艅

Copyright © 2016 艢wiat wed艂ug Zelkowej 馃挒馃挒 , Blogger