01:38

So Aesthetic Shop

Dziś mam dla Was parę niesamowitych rzeczy ze sklepu https://www.soaestheticshop.com/collections/aesthetics! Ten sklep ma przecudowne ubrania, dodatki, modne chokery, czapki z daszkiem i wiele innych. A z kodem 'mohlz' otrzymacie 10% na zakupy! Przedstawię listę, która najbardziej przypadła mi do gustu.


















 --->klik





 --->klik





 --->klik







 Serdecznie polecam, ubrania są wspaniałe, świetnej jakości, materiał miły w dotyku i nadruk się trzyma, co jest najważniejsze ;)
Z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie!


12 komentarzy:

  1. Ciekawe rzeczy :)
    Na pewno przejrze stronę sklepu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo fajny gust. Najbardziej podoba mi się ta pierwsza bluzka. Niestety ja nie miałam okazji kupować z tej strony bi z reguły nie zamawiam przez internet.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie podoba mi się moda prosto z tumblra więc cieszę się za każdym razem gdy ktoś promuje sklepy , gdzie mogę znaleźć takie ubrania. <3 Świetna stylówa

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne rzeczy, kojarzą mi się z pewnym stylem, który wygląda całkiem nieźle :) Mogłabym założyć coś takiego
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi zdecydowanie najbardziej spodobały się case na telefon. Są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam tego sklepu, pooglądałam to co podałaś tu w linkach i jeszcze przejrzałam parę innych rzeczy. Myślę, że całkiem dobrze można się u nich ubrać! I widzę też, że tak jak ja-lubisz chokery;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Propozycje świetne! Osobiście urzekł mnie case na telefon w kształcie telefonu i pudrowa bluza z kapturem :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej pierścionki mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te 3-kolorowe bluzy, ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe rzeczy jak i blog <3 Super post <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Świat według Zelkowej 💞💞 , Blogger